پروفیل زد، آبرو، سیپرلین، قوطی و پروفیل

ارائه اخبار و قیمت از محصولات حوزه قوطی پروفیل و لوله

پروفیل زد، آبرو، سیپرلین، قوطی و پروفیل

ارائه اخبار و قیمت از محصولات حوزه قوطی پروفیل و لوله

فروش قوطی پروفیل، لوله و اتصالات، پروفیل زد، پروفیل زد رنگی، آبرو و ...
با تایید لحظه ای قیمت از طریق تماس با شماره 09132133526

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پروفیل فولادی ضد زنگ

سرد و غیره و اشکال خاص در استفاده های مختلف استفاده می شود. این شامل مهندسی مکانیک و ساخت و ساز و همچنین برنامه های زیبایی شناسی است.

یک روش تولید ایده آل برای افزایش قدرت مواد و برای بهبود هر دو تحمل و پایان سطح نورد سرد از فولاد و به خصوصپروفیل فولادی ضد زنگ است. فولاد ضدزنگ فولاد ضد زنگ یک انتخاب ایده آل است که در آن هنگام ساختارها در طرح ها به پایان رسید.


فولاد ضد زنگ سرد فولاد

شایع ترین محصول در هنگام صحبت در مورد فولاد ضد زنگ سرد نورد ورق های فلزی است. غلطک Heyvy ضخامت آنها را کاهش می دهد و آنها را یکنواخت می کند. این باعث می شود فولاد ضد زنگ به اندازه کافی نازک باشد، بنابراین می توان آن را برای انواع برنامه های کاربردی استفاده کرد.


تولید پروفیل های فولادی ضد زنگ سرد از پروفیل فولادی ضد زنگ

به جای گرم کردن آن به دمای بالا، آن را بیشتر قابل انعطاف، می توان فولاد رول و پروفیل فولادی ضد زنگدر دمای اتاق بسیار موثر. این تکنولوژی می تواند ورق های مسطح نازک فولادی و فولاد ضد زنگ تولید کند که از ضخامت یکنواخت است.

این تکنولوژی اجازه می دهد تا پروفیل های ضدزنگ فولاد ضد زنگ سرد با خاصیت مقطع عرضی و تحمل بسیار تنگ تولید شود.

این فرآیند، فلز را از طریق غلتکی که باعث کاهش اندازه دانه ساختار بلوری می شود، تغییر می دهد. به همین دلیل، فلز قوی تر می شود و یک سطح خالی و صاف می شود.ورق های نازک فولاد ضد زنگ

نورد سرد اجازه می دهد تا ورق های فولادی ضخامت کمتر از نیم میلیمتر داشته باشد. ما این محصولات را نیز به عنوان ورق سرد و یا ورق پروفیل فولادی ضد زنگ سرد نورد متصل می کنیم. برای رسیدن به ورق های بسیار نازک فولاد، غلطک ها باید چندین بار از فولاد ضد زنگ عبور کنند. آنها ضخامت آن را به نقطه ای می رسانند که در آن یک نوشیدنی می تواند باشد. این بدان معنی است که فولاد ضد زنگ بسیار ساده تر تغییر شکل می دهد. بنابراین اجزای مختلفی که نیاز به دقت بالا دارند با فولاد ضد زنگ سرد نورد امکان پذیر است.


پردازش فولاد ضد زنگ فولاد سرد

طیف گسترده ای از نورد سرد نورد کمک می کند تا یک میله فولاد یا فولاد ضد زنگ یا نوار گرد در ضخامت. رول ها میله را فشار داده و آن را به انواع محصولات صنعتی تبدیل می کنند که با استفاده از درون خطوط تولید می شوند. طراحی نازک فولاد ضد زنگ از طریق غلطک های سرد باعث تحقق اشکال پیچیده و تحمل دقیق می شود. این فرآیند ممکن است از طریق یک میل نورد به هشت پاس نیاز داشته باشد تا شکل و دقت مورد نظر را ارائه دهد.

گاهی چندین پاساژ لازم برای شکل دادن به مشخصات فولاد ضد زنگ مورد نیاز سرد می باشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، کارخانه بعد از هر گذر نوار را به یک کوره گرم باز می گرداند. آن را برای چند ساعت در آنجا نگهداری می کنیم تا قبل از اینکه آن را در روند نورد سرد بعدی برگردانیم. این گرمایش و آهسته خنک کننده استرس های داخلی را در مشخصات فولاد ضد زنگ منتشر می کند. علاوه بر این، ساختار مولکولی کریستال های فولادی را بهبود می بخشد. این به منظور حذف سختی از نورد سرد اتفاق می افتد. بنابراین فولاد دوباره آماده سازی برای رسم کردن آن از طریق روند نورد سرد است.


تفاوت بین فولاد ضد زنگ داغ و سرد نورد

فولاد ضد زنگ داغ فولاد گرم به 1.050 درجه سانتیگراد گرم می شود تا ساختار مولکولی آن را تغییر داده و آن را با هم زدن مولکول ها تنظیم کند. فولاد ضد زنگ آنیل، آن را ملایم تر می کند و فولاد خنک کننده را به آرامی تضمین می کند که مولکول ها هم تراز می شوند. آهسته تر فلز، آنیل را بهتر می کند. پروفیل فولادی ضد زنگ کمتر شکننده است و احتمال شکستگی کمتر دارد. روند نورد در مواد مؤثرتر است، اما باید در خصوص رعایت ضعف های تحمل پذیری از آن برخوردار باشد.

نورد سرد از طرف دیگر با استفاده از غلطک های سنگین به طور کامل در دمای اتاق انجام می شود و برای تغییر ساختار مولکولی و اندازه کریستال کاهش می یابد. روش تولید نورد سرد کمتر از فولاد ضد زنگ داغ است. از سوی دیگر، با افزایش 20٪ بیشتر، کیفیت صاف و با کیفیت بالا را افزایش می دهد.

تفاوت دیگر مربوط به هزینه است. نکته مهم این است که نورد سرد به مراتب گرانتر و طولانی تر از پروفیل فولادی ضد زنگ داغ فولاد طول می کشد.


کاربرد فولاد ضد زنگ سرد در صنعت


هر دو ورق فولاد ضد زنگ و پروفیل های ویژه ای که از فولاد سرد استفاده می شود استفاده می شود. این به خاطر سطح بالای دقت و خواص مکانیکی بالا مواد است. سطح نورد سرد همچنین صاف، خالی و براق است. این به ویژه از مزایای استفاده از زیبایی شناسی و همچنین بهره مندی از تمام برنامه های کاربردی که در آن بهداشت و درمان مشکلی است. این شامل صنایع غذایی و نوشیدنی، و همچنین برنامه های دارویی و پزشکی است.


مزایای فولاد ضد زنگ سرد رول


استفاده از فولاد ضد زنگ سرد نورد سودمند است، زیرا در دمای محیط اتاق کم و خالی نیست. این غیر قابل اشتعال و کیفیت یکنواخت است. علاوه بر این، فولاد ضد زنگ سرد نورد سبک وزن است، و آن را مناسب برای پیش سازه. همچنین می توانید دقیق آن را دقیق و یا آن را به قطعات دقت آن را نصب کنید. پروفیل های نورد سرد می توانند در صنعت خودرو یا بخش های تقویت کننده صنعت ریلی استفاده شوند. بومرها، میله های محافظ و محوطه باتری در صنعت حمل و نقل نیز اغلب از فولاد ضد زنگ نورد سرد ساخته شده است.


پروفیل زاویه فولاد ضد زنگ سرد نورد


قطعات دقت کامپوزیت فولاد ضد زنگ


نورد سرد از فولاد یا ضد زنگ یک تکنولوژی ایده آل برای تولید اشکال پیچیده بر اساس مشخصات سفارشی است. علاوه بر این،پروفیل فولادی ضد زنگ سرد نورد فوق العاده خوب تحت بارگذاری بالا انجام می شود. با استفاده از فرآیندهای پیشرفته رول سرد، انواع مختلفی از اشکال پیچیده را می توان به مشخصات دقیق مشتری ایجاد کرد.

در کنار بخش های سفارشی نورد گرم و سرد، Montanstahl یک ارتقاء اضافی در تنگی تحرک اشکال ارائه می دهد. این امکان وجود دارد با فن آوری طراحی سرد که اجازه می دهد تا شکل دقیق تر و نزدیک به خالص.

  • زهرا الف