پروفیل زد، آبرو، سیپرلین، قوطی و پروفیل

ارائه اخبار و قیمت از محصولات حوزه قوطی پروفیل و لوله

پروفیل زد، آبرو، سیپرلین، قوطی و پروفیل

ارائه اخبار و قیمت از محصولات حوزه قوطی پروفیل و لوله

فروش قوطی پروفیل، لوله و اتصالات، پروفیل زد، پروفیل زد رنگی، آبرو و ...
با تایید لحظه ای قیمت از طریق تماس با شماره 09132133526

  • ۰
  • ۰

پشم شیشه چیست؟

محصولات ایزو ورق شیشه ای ارائه عطاری پیشرفته ترین، به طور مداوم بهبود یافته و توسط Saint-Gobain ISOVER بیش از 70 سال توسعه داده شده تا اطمینان حاصل شود که آنها بالاترین سطح از کیفیت و عملکرد سازگار با ده ها تن از اختراع جدید هر ساله .


امروزه محصولات تولید شده از مواد طبیعی طبیعی مانند شن و ماسه، محصولات اکسرور شیشه ای شیشه ای تا 80٪ شیشه های بازیافت شده را تولید می کند و آنها را انتخاب مناسب برای رفع نگرانی های زیست محیطی می کند.


طیف گسترده ای از محصولات شیشه ای ویولن ISOVER کاملا مناسب شرایط مورد نیاز، ارائه مزایای در عایق حرارتی و صوتی، ایمنی آتش و سهولت نصب است.


راه حل کامل با تمام نیازهای شما سازگار است.

فرآیند تولید پشم شیشه

شیشه ای از شن و ماسه طبیعی ساخته شده است که به شیشه های بازیافتی (گلوله ای) و مواد شل کننده اضافه می شود. مواد در دمای کوره الکتریکی به دمای 1100 درجه سانتیگراد ذوب می شوند و سپس از طریق سوراخ های دقت سوراخ شده در دیسک های چرخشی با سرعت بالا به منظور تشکیل الیاف مجبور می شوند. سپس مواد افزودنی مورد نیاز برای ارائه مشخصات خاص به محصولات مختلف اضافه می شوند، به این ترتیب که فیبر ها بر روی کمربندهای متحرک قرار می گیرند. مات شیشه شیشه ای پس از آن پلیمریزاسیون، گرم شدن و عبور از غلتک فشرده سازی که در آن برای تهیه محصول از ضخامت و چگالی مورد نیاز است. سپس محصولات بسته بندی شده تحت فشرده سازی بالا برای کاهش حجم و هزینه ذخیره سازی و حمل و نقل بسته بندی می شوند.

1. ترکیب


Glasswool عمدتا از شن و ماسه، سودا خاکستر، سنگ آهک و عینک بازیافت شده ساخته شده است. مواد خام در سیلوها ذخیره می شوند، به صورت خودکار وزن می شوند، مخلوط می شوند و به وسیله فیدر دسته ای اتوماتیک به کوره می رسند.

 

2. ذوب پشم شیشه


ذوب مخلوط در دمای بالای 1400 درجه سانتیگراد در یک کوره الکتریکی به دست می آید.

 

3. فیلیپس TEL، اتصال دهنده


از طریق یک فیدر، پشم شیشه به دستگاه فیبرزدایی منتقل می شود. هنگامی که جریان می یابد، پشم شیشه به دمای مورد نیاز تبدیل می شود به الیاف. بخش اصلی دستگاه فیلیپس TEL، اسپیندر گریز از مرکز است که در اطراف یک محور عمودی چرخش می کند. باند این اسپینر در فولاد مقاوم با تعداد زیادی سوراخ حدود 1 میلی متر قطر دارد.

پشم شیشه از طریق این سوراخ ها به صورت سانتریفیوژ قرار می گیرد و به چندین جریان اصلی تقسیم می شود. یک جت قوی از گازهای گرم، سپس "نوشیدنی" نهایی الیاف را تحقق می بخشد. یک اتصال دهنده به طور خودکار بر روی فیبرها اسپری می شود.

 

4. تشکیل، درمان


محصولات آغشته به رزین ها سپس به یک کوره پخت شده در دمای 250 درجه سانتی گراد منتقل می شوند. هوای گرم از طریق روکش شیشه ای جریان می یابد و در حالی که الیاف خنثی می شود، سختی درست را می دهد. اتصال دهنده زرد می شود

5. برش


در خروج از کوره پخت، اره مدور یا جت آب فشار بالا پتو را با توجه به عرض تجارت آن تقسیم می کند. ارائه نهایی از رول به اسلب، با توجه به برنامه نهایی استفاده متفاوت است. برش ها نیز به فرایند تولید بازیافت می شوند. کمربند سپس پتو را به یک ایستگاه چسب زنی منتقل می کند که در آن می تواند یک مانع بخار روبروی کاغذ یا آلومینیوم یا یک تشک مات یا پوشش پی وی سی دریافت کند.

 

6. بسته بندی، بسته بندی


پایان خط به طور کلی مجهز به یک دستگاه روتینگ برای تشک و یک ماشین انباشته برای تخته است.

شیشه شیشه می تواند تا یک دهم حجم آن فشرده شود که به طور قابل ملاحظه ای هزینه حمل و نقل و ذخیره سازی و همچنین زباله ها را در سایت کاهش می دهد. واحد ها سپس روی پالت ها جمع آوری می شوند تا بهره وری عملیات تدارکات را افزایش دهند. در یک پالت، 36 رول شیشه می توان بسته بندی کرد.


  • ۹۸/۰۳/۲۲
  • زهرا الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی