پروفیل زد، آبرو، سیپرلین، قوطی و پروفیل

ارائه اخبار و قیمت از محصولات حوزه قوطی پروفیل و لوله

پروفیل زد، آبرو، سیپرلین، قوطی و پروفیل

ارائه اخبار و قیمت از محصولات حوزه قوطی پروفیل و لوله

فروش قوطی پروفیل، لوله و اتصالات، پروفیل زد، پروفیل زد رنگی، آبرو و ...
با تایید لحظه ای قیمت از طریق تماس با شماره 09132133526

  • ۰
  • ۰

sssشیلی مقررات ضد انحصاری نهایی را بر واردات میلگرد مکزیک تنظیم می کند

کمیته مبارزه با تحریم کشور شیلی در هفته گذشته گفت: شیلی اقدامات نهایی ضد دامپینگ را برای واردات میلگرد از مکزیک را اعمال کرده است.این کمیته گفت که محصولات وارد شده از مکزیک، با عوارض گمرکی 9.80 درصدی برای یک دوره سالیانه است که از پنجشنبه 17 نوامبر آغاز می شود. کالاهای مذکور تحت این عوارض و با کد های اعتباری 72131000، 72142000، 72279000 و 72283000 قرار می باشند. پرونده توسط دولت شیلی در ماه نوامبر 2015 پس از درخواست تولید کنندگان فولاد محلی Gerdau و Compañia de Acero del Pacífico (CAP) باز شد. در ماه می سال 2016، شیلی مقررات موقت چهار ماهه ضد قاچاق را برای واردات میلگرد از مکزیک تنظیم کرد و این میزان در ماه سپتامبربرای دو ماه دیگر افزایش یافت. ارزیابی قیمت هفتگی متال بولتن برای صادرات میلگرد در آمریکای لاتین در روز جمعه 18 نوامبر با  قیمت 400 تا 425 دلار در هر تن فوب تغییری نکرده است.

 

لندن- برزیل "شواهد ضد انحصاری" را در واردات کلاف فولادی فشرده(PC)  و مفتول فولاد پیدا می کند

 تولید کنندگان و صادرکنندگان کلاف فولادی فشرده (PC) و سیم فولاد ضد زنگ کربنی از چین عامل آسیب به بخش صنعت در برزیل بوده است. دبیرخانه تجارت خارجی کشور، Secex در روز جمعه 18 نوامبر در نشریه رسمی برزیل، گفت: " با واردات فولاد زیر قیمت فولاد چین (کلاف فولادی فشرده (PC) و سیم فولاد ضد زنگ کربنی ) صدمات قابل توجهی به صنعت داخلی وارد شده است. این نتیجه اولیه شامل دو بخش است تحقیقات ضد انحصاری در مورد کلاف های PC در برزیل و واردات سیم فولادی از چین. به گفته دبیرخانه، حاشیه های ضد انحصاری برای هر دو محصول تعیین می شود، ولی تاریخ تعیین نتیجه تحقیق تعیین نشده است . این تحقیق در حال بررسی واردات سیمهای دسته بندی شده تحت کد های اعتباری 72171019 و 72171090 و کالاهای رشته ای PC تحت کد تعرفه 73121090 است. هر دو پرونده بر اساس تقاضای تولید کننده Belgo Bekaert Arames تولید کننده داخلی برزیل برایس تحقیق باز شده اند.

 شانگانگ چین، قیمت فولاد طویل را تا اواخر ماه نوامبر حفظ می کند

 شرکت بزرگ فولاد شرق چین، شانگنگ قیمت پایین محصولات فولادی طویل خود را برای اواخر ماه نوامبر حفظ کرده است. در دوشنبه 21 نوامبر اعلام شد که این کارخانه همچنان به فروش میلگرد HRB400 خود با 3،200 یوان (465 دلار) در هر تن و مفتول سیمی HPB300 با قیمت 3،180 یوان (462 دلار) برای هر تن در دوره 21 تا 30 نوامبر ادامه می دهد،این همان قیمت هایی که بعد از آخرین تنظیم، اعمال شدند. هر دو قیمت بر اساس مبنای سابق و شامل مالیات بر ارزش افزوده هستند. بازار ضعیف، کار شگانگ را برای افزایش قیمتها سخت می کند. قیمت میلگرد جوش در شرق چین به میزان 170 تا 180 یوان (25 تا 26 دلار) در هر تن در دوره 11 تا 20 نوامبر کاهش یافته است، و همانطور که در روز دوشنبه صبح، حدود 400 یوان (58 دلار) در هر تن کمتر از سابق کارهای شگانگ رسید.

خریداران میلگرد لهستان در حالت صبر و مشاهده هستند چون پیشنهادات کارخانه ها  در حال افزایش است

منابع لهستانی در روز جمعه 18 نوامبر به  متال بولتن خبر دادند که شرکت های لهستانی قراردادهای ماهانه خود را برای ضایعات آهن قراضه افزایش داده اند واین قیمت در حدود 30 تا 35 یورو (32-37 دلار) در هر تن در ماه نوامبر، افزایش یافته است. پس از افزایش هزینه های مواد خام و روند صعودی در بازار اروپا برای محصولات فولادی طویل، شرکت کلسا هوتاCelsa Huta Ostrowiec میلگرد خود را به قیمت  2،000 zloty  (481 دلار) برای هر تن cpt افزایش داد، با احتساب هزینه حمل و نقل حدود 10 تا 30 zloty  معادل 2 تا7 دلار  در هر تن.  یک هفته پیش، پیشنهادات رسمی برای این مواد در 1،800 تا 1،900 zloty معادل 433 تا 457  دلار در هرتن cpt به گوش رسید. با توجه به منابع بازار، در عین حال، میلگرد ارائه شده از CMC Zawiercie ،به دلیل کار تعمیر و نگهداری در کارخانه محدود شده است ، و از  ArcelorMittal Warsaw انتظار ارائه پیشنهادات جدید در هفته آینده می رود . با توجه به افزایش شدید قیمت های میلگرد، خریداران لهستان ترجیح دادند که یک نگرش "صبر کنید و ببینند" را اتخاذ کنند، زیرا مطمئن نیستند که روند مثبت حفظ شود. یکی  از تجارمی گوید :"معاملات هرگز انجام نمی شود تا زمانیکه شرکت ها به افزایش قیمت خود را در هر هفته ادامه دهند، و افزایش قیمت برای سه ماهه چهارم بیش از حد بزرگ است. که خریداران در حال کاهش سهام در پایان سال هستند و ساخت و ساز در این زمان سال فعال نیست. یک منبع دیگر می گوید: "چنین افزایش قیمت شدید ادامه می یابد، نه با تقاضای خوب، احتمالا به زودی پایان می یابد و ما شاهد کاهش شدیدی در آغاز سال آینده خواهیم بود." در نتیجه، ارزیابی قیمت هفتگی مجله متال بولتن برای میلگرد 12 میلیمتری داخلی درجه B500B در لهستان در تاریخ 18 نوامبر معادل 1690 تا 1،730 zloty   معادل 406 تا 416دلار در هر تن از کارهای قبلی اعلام شد. این ارزیابی جدیدترین معاملات در بازار را منعکس کرد.

 با توجه به منابع بازار، قیمت واردات میلگرد در لهستان نیز برای خریداران کشور بیش از حد بالا است. واحد آلمانی فولاد ساز ایتالیا، ریوا، میلگرد خود را به 450 یورو (481 دلار) به ازای هر تن cpt به لهستان افزایش داده است، در مقایسه با 430 تا435 یورو (460-465 دلار) به ازای هر تن که نسبت به یک هفته پیش بود. شرکت فولاد ساز NLMK Kaluga  روسیه مواد مشابهی را به مبلغ 425 یورو (454 دلار) به ازای هر تن dap به مرزلهستان ارائه کرده است.

منبع: پایگاه تحلیل اخبار بازار فولاد مرکز آهن
  • ۹۷/۰۷/۱۵
  • زهرا الف

مرکز آهن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی