پروفیل زد، آبرو، سیپرلین، قوطی و پروفیل

ارائه اخبار و قیمت از محصولات حوزه قوطی پروفیل و لوله

پروفیل زد، آبرو، سیپرلین، قوطی و پروفیل

ارائه اخبار و قیمت از محصولات حوزه قوطی پروفیل و لوله

فروش قوطی پروفیل، لوله و اتصالات، پروفیل زد، پروفیل زد رنگی، آبرو و ...
با تایید لحظه ای قیمت از طریق تماس با شماره 09132133526

  • ۰
  • ۰

با توجه به تنوع تولیدکنندگان فولاد، وجود انواع میلگرد در بازار داخلی و بورس کالا ، وجود محصولات تقلبی و جعل برند توسط سوء استفاده گران و موارد این چنینی پلاک هایی ویژه مجتمع سازنده و یک علامت انحصاری که قبلا به ثبت واصله روی فرآورده حک می شود. با شناخت کامل علامت انحصاری درج شده روی محصولات فولادی اصالت محصول، تولیدکننده، کیفیت محصولات و برند آن را تشخیص داد. به عنوان مثال قیمت میلگرد اصفهان در بازار و بورس کالا با توجه به برند معروف و معتبر ان نسبت به سایر محصولات تفاوت هایی دارد.

علامت و ویژگی میلگرد نیشابور خراسان

مانند تمامی محصولات فرآوری شده در کارخانه های فولادی کشور، میلگرد فولاد خراسان نیز دارای یک علامت انحصاری می باشد. میلگرد نیشابور استان خراسان با علامت انحصاری ksc شناخته می شود. قبلا علامت دیگری روی فرآورده حک می شد و خریداران توانا بودند از روی آج، اصالت فرآورده را تشخیص دهند. بعدها این مورد به علامت ksc تغییر یافت. امروزه بر پای بست، این علامت اختصاری، میلگردهای مشهد به اسم میلگرد ksc به فروش می رسند.

علامت میلگرد KSC.CO خراسان

این تقسیم از محصولات کمپانی همتافت فولاد نیشابور به نام های میلگرد KSC، میلگرد خراسان و میلگرد نیشابور در بازار داخلی و بورس کالا شناخته می شوند. گفتنی است KSC یک علامت انحصاری ویژه کلیه میلگردهای تولیدی کارخانه فولاد خراسان می باشد که بر روی شاخه های محصول نامبرده حک شده به همین انگیزه این بخش از محصولات کارخانه به نام میلگرد KSC در بازار شناخته می شوند. کیفیت محصولات مشارالیه ذیل نظر متخصصین فنی و بازرسین خطوط تولید مورد ارزیابی پیمان گرفته و پس از بررسی و آنالیز گزارشاتی دال بر سپریدن آزمایش هایی چون کشش، خم، مقاومت، استحکام و… صادر می گردد.

میلگرد ksc قطور مشهد

یکی از چشم اندازهای کارخانه فولاد خراسان، تکمیل سبد تولیدات فولادی مملکت و تولید میلگردهای قطور بود که در راستای تحقق این فرمایش تحقیقات و برنامه های گسترش متعددی شکل گرفت. تولید این نوع محصولات مایه تفریق خروجی ماهانه خطوط نورد می شد بر همین بنیاد برنامه هایی در جهت تکمیل خطوط تولید، بالارفتن ماشین آلات و تجهیزات مربوطه در عقیده گرفته شد. با همت و پشتکار مسئولین، کوشش شبانه روزی پرسنل و پشتیبانی واحدهای تجارت تولید فرآورده قطور در سایز ۱۰  به صورت آج دار تحقق یافت.

امروزه کمپانی مجتمع فولاد خراسان با بهره گیری از تکنولوژی های به روز و استانداردهای ملی و بین المللی، قوای فنی مجرب و ماشین آلات پیشرفته به سومین قطب فولاد ایران و از کبیر ترین فولادسازان شمال شرق کشور تبدیل شده است. سبد تولیدی کارخانه فولاد نیشابور خراسان متشکل از محصولات با کیفیت و کمیاب در بازار داخلی می باشد. همانگونه که قبل تر به آن اشاره شد، برای تشخیص میلگرد نیشابور واصالت آن باید به علامت انحصاری ksc حک شده و پلاک الصاقی روی بسته بندی شاخه ها دقت نمود.


آرم میلگرد نیشابور

میلگردهای KSC کارخانه فولاد خراسان به چهره ساده و آج دار مارپیچ و جناغی بر اساس استاندارد روسی در گریدهای A2، A1 و A3 به مرحله فرآوری می رسند. این محصولات از سایزهای ۱۴ لغایت ۳۲ میلی متری در بازار یافت می شوند. فرآوری میلگرد KSC مشهد به ضخامت ۳۲ میلی متر از برتری های گردآور فولاد خراسان به احصاییه می رود. محصولات آج دار جناغی گرید A3 بر بنیاد استانداردهای ملی ISIRI 3132 در سایزبندی های ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۵، ۲۸ و ۳۲ در کارخانه فولاد نیشابور خراسان تولید و برای فروش به بازار عرضه می شوند. بخش بندی میلگرد KSC  مشهد به چهره ذیل است:

  • ساده با علامت س ۲۴۰
  • آج دار مارپیچی با علامت ویژگی آج ۳۴۰
  • آج دار جناغی با علامت مشخصه آج ۴۰۰
  • میلگرد مرکب نیشابور با علامت آج ۵۰۰

میلگرد ksc نیشابور بر اساس استاندارد ملی ISIRI 3132 به چهره نورد گرم با شیوه تولید گرمایشی Quench-Temper به مرحله فرآوری می رسند. جهت تشخیص اصالت محصول، علامت انحصاری فولاد خراسان به عنوان یک آرم روی شاخه های محصول حک شده است.

تاریخچه فولاد مشهد

مجموعه فولاد خراسان در سال ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر چهارگوش در تقرب شهرستان نیشابور خراسان مورد سهم برداری پیمان گرفت. منظور از تاسیس این مجموعه تولیدی فولاد، تکمیل سبد فولادی مملکت و فرآوری محصولات ساده و آج دار با ضخامت های متنوع بود. جالب است بدانید که کارخانه فولاد نیشابور از تولیدکنندگان بنام مملکت در مقوله تولید میلگردهای قطور می باشد. از اهم تکاپو های این گردآور می توان به موارد ذیل اشاره نمود

  • نورد فولادی با ظرفیت تولیدی ۵۵۰ هزار تن
  • واحدهای احیاء با گنجایش های ۸۰۰ هزار تن
  • تهیه بیلت فولادی ۶۳۰ هزار تن
  • ۹۷/۱۰/۲۹
  • زهرا الف

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی